Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Andermatt W.11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johan_ander" data-source="post: 406801" data-attributes="member: 49265"><p>Hej!</p><p>Ska till Andermatt vecka 11 (10-16 mars) och tänkte bara höra om det finns något kul att se i omgivningarna. Det är alltid skönt att ta en ledig dag i mitten så benen orkar med de sista dagarna ordentligt.</p><p></p><p>Jag funderade dels på Sankt Gotthard passet, är det något att se?</p><p>Finns det mer i trakten?</p><p></p><p>Nån mer som ska dit då kanske?</p><p></p><p>Syns i off-pisten!</p><p>/Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johan_ander, post: 406801, member: 49265"] Hej! Ska till Andermatt vecka 11 (10-16 mars) och tänkte bara höra om det finns något kul att se i omgivningarna. Det är alltid skönt att ta en ledig dag i mitten så benen orkar med de sista dagarna ordentligt. Jag funderade dels på Sankt Gotthard passet, är det något att se? Finns det mer i trakten? Nån mer som ska dit då kanske? Syns i off-pisten! /Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Andermatt W.11
Tillbaka
Topp