Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Andorra - Värt ett besök?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Onlytelemark" data-source="post: 898723" data-attributes="member: 63059"><p>Grandvalira, ganska mycket liftar och lite skidåkning,, vet inte om du är den typen, men många går i fällan, och tror att antal liftar och pist km gör en skidort bra,, I Andorra är det endast Arcalis som är värt ett besök. Annars vill jag föreslå att du tittar lite mer västerut i Pyreneerna, där kommer det oftast mer snö, Både Spanien och frankrike har mycket bra skidåkning som räcker en vecka eller mer för en duktig skidåkare, Boi Taûll i Spanien vill jag ranka bland de 10 bästa skidorterna i Europa efter det som jag tycker gör en bra skidort. I Spanien finns sedan Cerler, Formigal och Candanchu som alla är mycket bra skidorter, I frankrike kan jag rekomendera Peyragudes och Piau Engaly,, till detta kommer ett stort antal bra ställen, men som lämpar sig mer för en "roadtrip",,</p><p>Förra säsongen hade jag trots att jag bor i franska alperna fler skiddagar i Pyreneerna än i alperna,, det var väldigt lite snö i franska alperna, medan Pyreneerna hade massor,,,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Onlytelemark, post: 898723, member: 63059"] Grandvalira, ganska mycket liftar och lite skidåkning,, vet inte om du är den typen, men många går i fällan, och tror att antal liftar och pist km gör en skidort bra,, I Andorra är det endast Arcalis som är värt ett besök. Annars vill jag föreslå att du tittar lite mer västerut i Pyreneerna, där kommer det oftast mer snö, Både Spanien och frankrike har mycket bra skidåkning som räcker en vecka eller mer för en duktig skidåkare, Boi Taûll i Spanien vill jag ranka bland de 10 bästa skidorterna i Europa efter det som jag tycker gör en bra skidort. I Spanien finns sedan Cerler, Formigal och Candanchu som alla är mycket bra skidorter, I frankrike kan jag rekomendera Peyragudes och Piau Engaly,, till detta kommer ett stort antal bra ställen, men som lämpar sig mer för en "roadtrip",, Förra säsongen hade jag trots att jag bor i franska alperna fler skiddagar i Pyreneerna än i alperna,, det var väldigt lite snö i franska alperna, medan Pyreneerna hade massor,,, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Andorra - Värt ett besök?
Tillbaka
Topp