Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Andorra - Värt ett besök?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Onlytelemark" data-source="post: 898804" data-attributes="member: 63059"><p>De orter jag nämde ligger ca 2 tim bilkörning från flygplatserna i Toulouse, Pau och Tarbes, jag vet dock inte om det går att flyga direkt från Sverige dill dessa, men från London och Paris finns många lågpris alternativ, Dock går det att flyga Ryanair från Skavsta till Biarritz men då är transfertiden ca 3 tim, men den totala restiden blir ju kortare än att byta flyg i London eller Paris, Du nämner att fallhöjden måste vara bra. Orterna i pyreneerna har mellan 600 till 1000 fallhöjdsmeter, Vad är bra fallhöjd??? Skidorten Alta i Utah har mer än en gång röstats fram av tidningen Skiers Magazine´s läsare till världens bästa skidort, där är fallhöjden 615m,,,, än en gång, det är effektiv skidåkning och kvaliten på skidåkningen som räknas,,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Onlytelemark, post: 898804, member: 63059"] De orter jag nämde ligger ca 2 tim bilkörning från flygplatserna i Toulouse, Pau och Tarbes, jag vet dock inte om det går att flyga direkt från Sverige dill dessa, men från London och Paris finns många lågpris alternativ, Dock går det att flyga Ryanair från Skavsta till Biarritz men då är transfertiden ca 3 tim, men den totala restiden blir ju kortare än att byta flyg i London eller Paris, Du nämner att fallhöjden måste vara bra. Orterna i pyreneerna har mellan 600 till 1000 fallhöjdsmeter, Vad är bra fallhöjd??? Skidorten Alta i Utah har mer än en gång röstats fram av tidningen Skiers Magazine´s läsare till världens bästa skidort, där är fallhöjden 615m,,,, än en gång, det är effektiv skidåkning och kvaliten på skidåkningen som räknas,, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Andorra - Värt ett besök?
Tillbaka
Topp