Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
andra som søker jobb/boende?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rassa" data-source="post: 412463" data-attributes="member: 81451"><p>Jag har planer på att göra en sommarsäsong i endera Stryn eller Queenstown/Wanaka (NZ) -08.</p><p></p><p>QT verkar ha gott om boende och det ska tydligen inte vara sådär jättesvårt att få jobb om man inte är så kräsen. Det verkar vara möjlgit att fixa boende i Wanaka tidigt på säsongen, men sen fylls det nog upp rätt så fort. NZ är ett EES land och detta innebär att svenska körkort funkar där och dessutom kan man ansäka om working holiday för att arbeta. Betalningen ska vara sisådär, men det kan va möjligt at t gå +-0.</p><p></p><p>Norge/Stryn vet jag inte så mycket om ännu, men sommarskidåkning finns ju där och det går ju och tjäna rätt bra med pengar också har jag förstått.</p><p></p><p>Lägger kanske upp en tråd om sommarsäsong -08 senare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rassa, post: 412463, member: 81451"] Jag har planer på att göra en sommarsäsong i endera Stryn eller Queenstown/Wanaka (NZ) -08. QT verkar ha gott om boende och det ska tydligen inte vara sådär jättesvårt att få jobb om man inte är så kräsen. Det verkar vara möjlgit att fixa boende i Wanaka tidigt på säsongen, men sen fylls det nog upp rätt så fort. NZ är ett EES land och detta innebär att svenska körkort funkar där och dessutom kan man ansäka om working holiday för att arbeta. Betalningen ska vara sisådär, men det kan va möjligt at t gå +-0. Norge/Stryn vet jag inte så mycket om ännu, men sommarskidåkning finns ju där och det går ju och tjäna rätt bra med pengar också har jag förstått. Lägger kanske upp en tråd om sommarsäsong -08 senare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
andra som søker jobb/boende?
Tillbaka
Topp