Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
andra som søker jobb/boende?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hamalainen" data-source="post: 412518" data-attributes="member: 80528"><p>Hej, vart ligger stryn i norge? jag försökte googla och kolla på en karta men blev inget klokare alls..</p><p>längre upp än bergen?</p><p></p><p>jag är i norge nu och jobbar i fjällen , sugen på någonting utanför skandinavien till sommarn...! </p><p></p><p>är du inte mer sugen på nya zeeland istället för norge? </p><p>det finns sommarkisåkning i qt och wanaka då alltså?:D</p><p></p><p></p><p>min geografi suger <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hamalainen, post: 412518, member: 80528"] Hej, vart ligger stryn i norge? jag försökte googla och kolla på en karta men blev inget klokare alls.. längre upp än bergen? jag är i norge nu och jobbar i fjällen , sugen på någonting utanför skandinavien till sommarn...! är du inte mer sugen på nya zeeland istället för norge? det finns sommarkisåkning i qt och wanaka då alltså?:D min geografi suger :( [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
andra som søker jobb/boende?
Tillbaka
Topp