Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
andra som søker jobb/boende?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rassa" data-source="post: 412609" data-attributes="member: 81451"><p>Om jag inte är helt ute och cyklar så ligger Stryn i höjd med Sundsvall, ganska nära kusten. Du kan ju kolla på google maps. Det som finns i QT och Wanaka är ju vinterskidåkning, men där är ju vintern mitt i sommarn så... <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Det vore lite mer spännande att åka till nya zeeland, så mycket är ju säkert. Beror lite grann på för jag kan inte stanna en hel säsong. Nån/några månader borde jag dock kunna göra. Självklart vore det ju även bra om jag tog körkortet innan jag åker men stämmer såna grejer vore NZ coolt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rassa, post: 412609, member: 81451"] Om jag inte är helt ute och cyklar så ligger Stryn i höjd med Sundsvall, ganska nära kusten. Du kan ju kolla på google maps. Det som finns i QT och Wanaka är ju vinterskidåkning, men där är ju vintern mitt i sommarn så... ;) Det vore lite mer spännande att åka till nya zeeland, så mycket är ju säkert. Beror lite grann på för jag kan inte stanna en hel säsong. Nån/några månader borde jag dock kunna göra. Självklart vore det ju även bra om jag tog körkortet innan jag åker men stämmer såna grejer vore NZ coolt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
andra som søker jobb/boende?
Tillbaka
Topp