Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Andra ställen än de gamla vanliga?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jancash" data-source="post: 85697" data-attributes="member: 43981"><p>Tjena!</p><p></p><p>Undrar om det finns nån som har tips på boende </p><p>på andra ställen än de stora vanliga ställena chamonix, St Anton val di sere o.s.v.</p><p>där det oftast är dyrare att bo o leva.</p><p>Det måste ju finnas en jävla massa små ställen där åkningen är bra men det inte är så mycket folk o då även lättare enklare o billigare att fixa boende på.</p><p></p><p>Är ett gäng polare som vill åka bräda i 1 eller ett par månader i vinter. </p><p>Är tacksamma för alla tips vi kan få.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jancash, post: 85697, member: 43981"] Tjena! Undrar om det finns nån som har tips på boende på andra ställen än de stora vanliga ställena chamonix, St Anton val di sere o.s.v. där det oftast är dyrare att bo o leva. Det måste ju finnas en jävla massa små ställen där åkningen är bra men det inte är så mycket folk o då även lättare enklare o billigare att fixa boende på. Är ett gäng polare som vill åka bräda i 1 eller ett par månader i vinter. Är tacksamma för alla tips vi kan få. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Andra ställen än de gamla vanliga?
Tillbaka
Topp