Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Andra ställen än de gamla vanliga?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Magnus76" data-source="post: 85699" data-attributes="member: 14035"><p>Hela alperna kryllar av grymma ställen. Frågan är bara om man vill dela med sig av dem. Jag har haft mit livs bästa åkning i Serfaus. Andermatt är ett skönt ställe. Sölden funkar när det snöat men har ändå inte någon topplacering. Grimentz ska vara grymt men det finns kvar för mig. Kolla på alla skidfilmer, skriv ner orterna, läs på, kolla kartan och ge er av. Alperna är inte större än ett par bensintankar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Magnus76, post: 85699, member: 14035"] Hela alperna kryllar av grymma ställen. Frågan är bara om man vill dela med sig av dem. Jag har haft mit livs bästa åkning i Serfaus. Andermatt är ett skönt ställe. Sölden funkar när det snöat men har ändå inte någon topplacering. Grimentz ska vara grymt men det finns kvar för mig. Kolla på alla skidfilmer, skriv ner orterna, läs på, kolla kartan och ge er av. Alperna är inte större än ett par bensintankar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Andra ställen än de gamla vanliga?
Tillbaka
Topp