Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Andreas Håtveit Lämnar ROSSIGNOL
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FilleJ" data-source="post: 481268" data-attributes="member: 53905"><p>Det här är väldigt rolig läsning...</p><p>Freeride har ballat ur totalt.</p><p>Folk frågar efter låt namn i forumet på en tråd som inte har med skiten att göra.</p><p>Folk tycker att det är ointressant med vilka som har vilka sponsorer men går in och läser ändå för att kunna lägga en kommentar som är helt ovärd och väldigt kaxig.</p><p>Men det roliga är att freerides redaktion själva brukar lägga upp om någon har bytt sponsor men då äre fan i mig ingen som klagar. För då vågar man inte klaga...</p><p>Men kommer någon annan med informationen blir det ett jävla liv.</p><p></p><p>Så ni som tycker det är så fuckt up att slänga upp info om folk som byter sponsorer kan väl snacka med Johan också då och säga vad ni tycker... Om ni törs. Det tror jag inte ni gör.</p><p></p><p>Kul info jag är väl en av dom som tycker det är roligt att veta vad som händer på marknaden m.m. </p><p></p><p>Peace!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FilleJ, post: 481268, member: 53905"] Det här är väldigt rolig läsning... Freeride har ballat ur totalt. Folk frågar efter låt namn i forumet på en tråd som inte har med skiten att göra. Folk tycker att det är ointressant med vilka som har vilka sponsorer men går in och läser ändå för att kunna lägga en kommentar som är helt ovärd och väldigt kaxig. Men det roliga är att freerides redaktion själva brukar lägga upp om någon har bytt sponsor men då äre fan i mig ingen som klagar. För då vågar man inte klaga... Men kommer någon annan med informationen blir det ett jävla liv. Så ni som tycker det är så fuckt up att slänga upp info om folk som byter sponsorer kan väl snacka med Johan också då och säga vad ni tycker... Om ni törs. Det tror jag inte ni gör. Kul info jag är väl en av dom som tycker det är roligt att veta vad som händer på marknaden m.m. Peace! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Andreas Håtveit Lämnar ROSSIGNOL
Tillbaka
Topp