Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ändring: 2 plater i lgh, Chamonix Sud
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="morotsman" data-source="post: 92070" data-attributes="member: 40277"><p>Hej, det finns TVÅ lediga platser i en 3pers-lgh i chamonix sud.</p><p>Lägenheten är på 20 luftiga kvadratmeter <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Den har två bäddsoffor, badrum med badkar, kök med spis och liten ugn, och _balkong_!</p><p></p><p>Platserna gäller för perioden 4december till 30april.</p><p></p><p>Hyran är 3100kr/mån/person och ska betalas i förskott. </p><p>En månadshyra lämnas som deposition och betalas tillbaka i maj, med avdrag för elräkningen.</p><p>Kostnad alltså: 15500kr + deposition = 18600kr</p><p></p><p></p><p>Är du sugen på att bo i lgh:n, skriv ett "FR"-mail till mig där du berättar lite om vad du är för typ och lite om hur du tänkt dig säsongen! (t.ex: jobb/fest/åkning)</p><p></p><p>Hörs!</p><p>Magnus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="morotsman, post: 92070, member: 40277"] Hej, det finns TVÅ lediga platser i en 3pers-lgh i chamonix sud. Lägenheten är på 20 luftiga kvadratmeter :) Den har två bäddsoffor, badrum med badkar, kök med spis och liten ugn, och _balkong_! Platserna gäller för perioden 4december till 30april. Hyran är 3100kr/mån/person och ska betalas i förskott. En månadshyra lämnas som deposition och betalas tillbaka i maj, med avdrag för elräkningen. Kostnad alltså: 15500kr + deposition = 18600kr Är du sugen på att bo i lgh:n, skriv ett "FR"-mail till mig där du berättar lite om vad du är för typ och lite om hur du tänkt dig säsongen! (t.ex: jobb/fest/åkning) Hörs! Magnus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ändring: 2 plater i lgh, Chamonix Sud
Tillbaka
Topp