Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ang. betalning av säsongsboende
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="powderpower" data-source="post: 804586" data-attributes="member: 114602"><p>Som bekant måste ju de flesta av säsongsboendena som fixas här hemifrån betalas för hela säsongen i förskott.</p><p>Hur är det med säsongsboenden som man kan fixa väl nere i St. Anton? Måste man betala för december till maj i förskott där nere också även om man inte tänkte stanna hela perioden, eller är det vanligare att man betalar per vecka eller månad?</p><p>Tänkte nämligen åka ner i början av december men tror inte att jag stannar ända till första maj, så känns lite onödigt att betala för hela säsongen då. Men är det bara att ställa in sig på att betala för fem månader i förskott eller kan man lösa en månadshyra. Hur fungerar det? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="powderpower, post: 804586, member: 114602"] Som bekant måste ju de flesta av säsongsboendena som fixas här hemifrån betalas för hela säsongen i förskott. Hur är det med säsongsboenden som man kan fixa väl nere i St. Anton? Måste man betala för december till maj i förskott där nere också även om man inte tänkte stanna hela perioden, eller är det vanligare att man betalar per vecka eller månad? Tänkte nämligen åka ner i början av december men tror inte att jag stannar ända till första maj, så känns lite onödigt att betala för hela säsongen då. Men är det bara att ställa in sig på att betala för fem månader i förskott eller kan man lösa en månadshyra. Hur fungerar det? :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ang. betalning av säsongsboende
Tillbaka
Topp