Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ang. betalning av säsongsboende
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ekbrand" data-source="post: 804610" data-attributes="member: 103886"><p>Jag sitter lite i samma sits, jag e också taggad på St. Anton, men mitt problem är att jag inte har pengar för att betala 25000-30000 direkt + ett liftkort på 10000, </p><p>men jag tror de flesta ställerna har förskottsbetalning för att få hyrt ut sina grejer hela säsongen....tror iallafall att det är vanligast att dom gör så. Jag har aldrig säsongat tidigare så jag kanske egentligen inte utala mig, men av det jag har försökt att hitta känns det ovanligt med månads/vecko betalning :S</p><p></p><p>Ett alternativ skulle kunna vara ... <a href="https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=62687" target="_blank">https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=62687</a> </p><p>Bad Gastein e kanske inte är lika ballt, men den lägenheten betalar man iaf per månad....</p><p>Billig är den också....får man ihop 4 pers blir det ju bara ca 10000 per man för boendet en hel säsong, eller billigare om man vill åka hem tidigare... synd bara att det inte är i St. Anton... </p><p></p><p></p><p>Har du tänkt att åka ner själv... eller vad är dina planer <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" />?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ekbrand, post: 804610, member: 103886"] Jag sitter lite i samma sits, jag e också taggad på St. Anton, men mitt problem är att jag inte har pengar för att betala 25000-30000 direkt + ett liftkort på 10000, men jag tror de flesta ställerna har förskottsbetalning för att få hyrt ut sina grejer hela säsongen....tror iallafall att det är vanligast att dom gör så. Jag har aldrig säsongat tidigare så jag kanske egentligen inte utala mig, men av det jag har försökt att hitta känns det ovanligt med månads/vecko betalning :S Ett alternativ skulle kunna vara ... [URL]https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=62687[/URL] Bad Gastein e kanske inte är lika ballt, men den lägenheten betalar man iaf per månad.... Billig är den också....får man ihop 4 pers blir det ju bara ca 10000 per man för boendet en hel säsong, eller billigare om man vill åka hem tidigare... synd bara att det inte är i St. Anton... Har du tänkt att åka ner själv... eller vad är dina planer :)? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ang. betalning av säsongsboende
Tillbaka
Topp