Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ang. Booster Strap och pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grilljanne" data-source="post: 491452" data-attributes="member: 35021"><p>lånar tråden lite.. (istället för att skapa en ny):</p><p></p><p>själv har jag inga problem med onda benhinnor, däremot så får jag ofta ont som fan i vaderna efter några dagars åkning (framförallt om jag åkt mycket offpist/skog) då man har mer baklut än annars. någon som har något tips på hur man kan göra för att undvika detta? kanske inte går att undvika detta helt, men i alla fall minska..? är det enda alternativet att skaffa nya pjäxor med mjukare(?) skaft där bak eller finns det någon liten husmanskur som nån kan tipsa om? </p><p>jag skulle i alla fall inte tro att det beror på otränade vader eftersom jag tränar fotboll 2-3dgr i veckan och har gjort det sen jag var 6 så jag har inte särskilt spinkiga ben iaf..</p><p></p><p>ska även tillägga att jag har åkt på ett par head edge (skitpjäxor) innan, men nu har köpt ett par salomon foil som jag hoppas är lite bättre.</p><p>men som sagt, någon som har något tips på vad man kan göra för att minska/bota detta?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grilljanne, post: 491452, member: 35021"] lånar tråden lite.. (istället för att skapa en ny): själv har jag inga problem med onda benhinnor, däremot så får jag ofta ont som fan i vaderna efter några dagars åkning (framförallt om jag åkt mycket offpist/skog) då man har mer baklut än annars. någon som har något tips på hur man kan göra för att undvika detta? kanske inte går att undvika detta helt, men i alla fall minska..? är det enda alternativet att skaffa nya pjäxor med mjukare(?) skaft där bak eller finns det någon liten husmanskur som nån kan tipsa om? jag skulle i alla fall inte tro att det beror på otränade vader eftersom jag tränar fotboll 2-3dgr i veckan och har gjort det sen jag var 6 så jag har inte särskilt spinkiga ben iaf.. ska även tillägga att jag har åkt på ett par head edge (skitpjäxor) innan, men nu har köpt ett par salomon foil som jag hoppas är lite bättre. men som sagt, någon som har något tips på vad man kan göra för att minska/bota detta? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ang. Booster Strap och pjäxor
Tillbaka
Topp