Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
ANG. JOBB i ST ANTON!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mius" data-source="post: 119189" data-attributes="member: 34920"><p>OBS! OBS! OBS! har redan blivit tillsatt! OBS! OBS! OBS!</p><p></p><p>Jobb finnes:</p><p></p><p>Rendl Restaurangen, St Anton am Arlberg. Jobbet gäller hela säsongen från december 2005 till april 2006. Arbetstiderna är hela dagar när liftarna är öppna, från 8-17 i stort sett.</p><p></p><p>Diskjobb för 2-3 st killar 3-4 dagar/ vecka (tjejer undanbeds att söka detta jobb pga många tunga lyft och slitsamma arbetsuppgifter). Arbetsdagarna beror på hur många ni är som söker; är ni bara 2 st delar ni på 1 heltidsjobb vilket innebär 3 dagars jobb/ pers, men om ni är 3st delar ni på 2 heltidsjobb vilket innebär 4 dagars jobb/ pers.</p><p></p><p>I detta jobb ingår mat (varje dag- även om ni är lediga), liftkort (gäller i hela systemet, hela säsongen) och boende (dessvärre är det i Flirsch; 10,5 km från St Anton). Busskort ingår dock och bussarna går med jämna mellanrum till/ från St Anton, men bil rekommenderas.</p><p>Lönen ligger mellan € 500- 700 (beroende på antalet arbetsdagar).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mius, post: 119189, member: 34920"] OBS! OBS! OBS! har redan blivit tillsatt! OBS! OBS! OBS! Jobb finnes: Rendl Restaurangen, St Anton am Arlberg. Jobbet gäller hela säsongen från december 2005 till april 2006. Arbetstiderna är hela dagar när liftarna är öppna, från 8-17 i stort sett. Diskjobb för 2-3 st killar 3-4 dagar/ vecka (tjejer undanbeds att söka detta jobb pga många tunga lyft och slitsamma arbetsuppgifter). Arbetsdagarna beror på hur många ni är som söker; är ni bara 2 st delar ni på 1 heltidsjobb vilket innebär 3 dagars jobb/ pers, men om ni är 3st delar ni på 2 heltidsjobb vilket innebär 4 dagars jobb/ pers. I detta jobb ingår mat (varje dag- även om ni är lediga), liftkort (gäller i hela systemet, hela säsongen) och boende (dessvärre är det i Flirsch; 10,5 km från St Anton). Busskort ingår dock och bussarna går med jämna mellanrum till/ från St Anton, men bil rekommenderas. Lönen ligger mellan € 500- 700 (beroende på antalet arbetsdagar). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
ANG. JOBB i ST ANTON!
Tillbaka
Topp