Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
ANG. JOBB i ST ANTON!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lord_woo" data-source="post: 119200" data-attributes="member: 52303"><p>Tjenis!</p><p>Jag och en kompis letar jobb bland alperna likt 2 st galna 20åringar. Vi är på allt mellan himmel och jord så länge vi får mat för dagen och ett giltigt liftkort. Förutom grymt motiverade och dödsseriösa så är vi också ganska trevliga. </p><p>Kompis kan: Svenska, engelska och högstadie tyska. </p><p>Jag kan prata: engelska, steg 4 tyska, norska och kan läsa lite Japanska. </p><p>Båda två är vana snowboard åkare sen flera år tillbaks.</p><p></p><p>Vi undrar precis vad Jacke444 undrar förutom fråga nummer 2. Den tror vi att vi redan kan. </p><p>Tack på förhand//Victor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lord_woo, post: 119200, member: 52303"] Tjenis! Jag och en kompis letar jobb bland alperna likt 2 st galna 20åringar. Vi är på allt mellan himmel och jord så länge vi får mat för dagen och ett giltigt liftkort. Förutom grymt motiverade och dödsseriösa så är vi också ganska trevliga. Kompis kan: Svenska, engelska och högstadie tyska. Jag kan prata: engelska, steg 4 tyska, norska och kan läsa lite Japanska. Båda två är vana snowboard åkare sen flera år tillbaks. Vi undrar precis vad Jacke444 undrar förutom fråga nummer 2. Den tror vi att vi redan kan. Tack på förhand//Victor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
ANG. JOBB i ST ANTON!
Tillbaka
Topp