Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Ang säsonga
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredrik_Hansson" data-source="post: 19565" data-attributes="member: 24179"><p>Jag har nyligen tagit en paus i högskolestudier och hade lite funderingar på att jobba i Åre (eller någon annan ort) denna vinter. Har aldrig gjort det så jag skulle vilja veta lite av er som är rävar!</p><p></p><p>Det första jag undrar är hur gamla de som jobbar brukar vara, en slags medelålder då? Själv är jag 23 år. Undrar även hur fördelning tjejjer/killar är?</p><p></p><p>Sen undrar jag var som är bäst/roligast att jobba? I backen eller mer i byn? Kanske mest avhänget vad om är lättast att få jobb men iallafall.</p><p></p><p>Vad brukar man tjäna när man jobbar (ungefär)? Vad ger bäst betalt?</p><p></p><p>/Fredrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredrik_Hansson, post: 19565, member: 24179"] Jag har nyligen tagit en paus i högskolestudier och hade lite funderingar på att jobba i Åre (eller någon annan ort) denna vinter. Har aldrig gjort det så jag skulle vilja veta lite av er som är rävar! Det första jag undrar är hur gamla de som jobbar brukar vara, en slags medelålder då? Själv är jag 23 år. Undrar även hur fördelning tjejjer/killar är? Sen undrar jag var som är bäst/roligast att jobba? I backen eller mer i byn? Kanske mest avhänget vad om är lättast att få jobb men iallafall. Vad brukar man tjäna när man jobbar (ungefär)? Vad ger bäst betalt? /Fredrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Ang säsonga
Tillbaka
Topp