Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ang säsongskort i Chamonix!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carl-Johan_Swiiich" data-source="post: 502206" data-attributes="member: 35115"><p>Hej! </p><p></p><p>Jag undrar om det "fortfarande" finns studentrabatt på säsongskortet i chamonix?? </p><p>Om jag inte missminner mig införde dem det för något år sedan. Finns det kvar och va behöver man i sånna fall för att utnyttja det? </p><p></p><p>Undrar också om någon på plats kan berätta om dem har uppgraderat kontrollerna av lifkorten eller om det fortfarande är lite slappa folk som ibland tittar upp på en slapp tv-apparat? </p><p></p><p>Det e ju dyrt o va svenska just nu om man säger så. </p><p>Någon som vet någonstans lifkort är rätt billigt i förhållande till skidåkningen? </p><p></p><p>Tack för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carl-Johan_Swiiich, post: 502206, member: 35115"] Hej! Jag undrar om det "fortfarande" finns studentrabatt på säsongskortet i chamonix?? Om jag inte missminner mig införde dem det för något år sedan. Finns det kvar och va behöver man i sånna fall för att utnyttja det? Undrar också om någon på plats kan berätta om dem har uppgraderat kontrollerna av lifkorten eller om det fortfarande är lite slappa folk som ibland tittar upp på en slapp tv-apparat? Det e ju dyrt o va svenska just nu om man säger så. Någon som vet någonstans lifkort är rätt billigt i förhållande till skidåkningen? Tack för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ang säsongskort i Chamonix!
Tillbaka
Topp