Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
ang. silverton mountain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 150497" data-attributes="member: 52127"><p>jag har tyckt att detta ställe värkar som ett underbart ställe. men när jag läst om stället i åka skidor och sett ett reportage därifrån på när och fjärran så tycker jag det verkar skitkasst. när när och fjärran var där fick dom bara åka uppskörd snö och det var urkasst enligt åka sidor (utom sista åket) min fråga är då. är det så kasst som dom påstår?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 150497, member: 52127"] jag har tyckt att detta ställe värkar som ett underbart ställe. men när jag läst om stället i åka skidor och sett ett reportage därifrån på när och fjärran så tycker jag det verkar skitkasst. när när och fjärran var där fick dom bara åka uppskörd snö och det var urkasst enligt åka sidor (utom sista åket) min fråga är då. är det så kasst som dom påstår? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
ang. silverton mountain
Tillbaka
Topp