Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Ang Skidgymnasium, Freeride/freestyle.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pizzaaugust" data-source="post: 466119"><p>Ta bort</p><p> Rapportera olämpligt material Av: nisse-lasse 2008-10-08 18:41 Svara</p><p>Jag jobbar med att få upp en hemsida för V.I.G eller vinteridrott.se så fort som möjligt.</p><p>Jag kommer att ha uttagning i vår 2009 för det som ska söka till hösten 2009.</p><p>Skolan kommer att ta in ca 8-10 elever som kommer att få möjliget att kunna utöva sin idrott det vill satsa på. Newschool/freestyle blir det för hela slanten med grenar som bigair, slopestyle och halfpipe! Du kommer att märka när sidan börjar funka!</p><p></p><p>/Acke</p><p></p><p>Skrivet av acke aka nisse_lasse</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pizzaaugust, post: 466119"] Ta bort Rapportera olämpligt material Av: nisse-lasse 2008-10-08 18:41 Svara Jag jobbar med att få upp en hemsida för V.I.G eller vinteridrott.se så fort som möjligt. Jag kommer att ha uttagning i vår 2009 för det som ska söka till hösten 2009. Skolan kommer att ta in ca 8-10 elever som kommer att få möjliget att kunna utöva sin idrott det vill satsa på. Newschool/freestyle blir det för hela slanten med grenar som bigair, slopestyle och halfpipe! Du kommer att märka när sidan börjar funka! /Acke Skrivet av acke aka nisse_lasse [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Ang Skidgymnasium, Freeride/freestyle.
Tillbaka
Topp