Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
ang skidlärarlinjen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emilia_85" data-source="post: 138612"><p>Till Dustin Dan: Kändes mycket märkligt att du får det att låta som jag tar lån för en onödig sak, men ville bara förklara att jag inte har några som helst planer på att flumma runt som skidlärare. Anledningen till att jag började på denna utbildning är för att jag vill få mer erfarnhet & kunnskap inom vissa extremsporter, då jag ska studera vidare på Högskolan 4 år för att bli det jag vill. Jag har planer på att starta upp ett turism företag med inriktning på extremsport, så lånet för denna utbildning var juh hur bra som helst. 500 kr i månaden till CSN är ingen stress. Känns som jag är mer seriös än många andra i min ålder som jobbar på ICA och inte har en tanke på vad de ska göra med sina liv. Jag tror & hoppas att detta går vägen för mig, vill verkligen jobba inom turismbranchen. </p><p></p><p>God Jul!</p><p></p><p>Till Balten: Nej jag bor inte kvar i Hemsedal, kände att det var jobbigt att stanna om jag inte får åka, abstinens. Så jag drog hem till Gbg, ska opereras snart så det blir ordning på knäet och kan komma tillbaks till Hemsedal nästa år. Lycka till med jobbet! God Jul!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emilia_85, post: 138612"] Till Dustin Dan: Kändes mycket märkligt att du får det att låta som jag tar lån för en onödig sak, men ville bara förklara att jag inte har några som helst planer på att flumma runt som skidlärare. Anledningen till att jag började på denna utbildning är för att jag vill få mer erfarnhet & kunnskap inom vissa extremsporter, då jag ska studera vidare på Högskolan 4 år för att bli det jag vill. Jag har planer på att starta upp ett turism företag med inriktning på extremsport, så lånet för denna utbildning var juh hur bra som helst. 500 kr i månaden till CSN är ingen stress. Känns som jag är mer seriös än många andra i min ålder som jobbar på ICA och inte har en tanke på vad de ska göra med sina liv. Jag tror & hoppas att detta går vägen för mig, vill verkligen jobba inom turismbranchen. God Jul! Till Balten: Nej jag bor inte kvar i Hemsedal, kände att det var jobbigt att stanna om jag inte får åka, abstinens. Så jag drog hem till Gbg, ska opereras snart så det blir ordning på knäet och kan komma tillbaks till Hemsedal nästa år. Lycka till med jobbet! God Jul! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
ang skidlärarlinjen
Tillbaka
Topp