Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
ang skidlärarlinjen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Claar" data-source="post: 482327" data-attributes="member: 35205"><p>Tjena!</p><p>När/om man kommer in på skidlärarlinjen får man två tips på boende som är till för skidlärarlinjen. Dels ett hus med 4 olika lägenheter, där totalt 14 st bor. Och dels ett till boende bara 50 meter från detta hus där 2 st kan bo. I övrigt får man ställa sig på olika köer. www.arehus.se har lägenheter i Åre/duved. Men vad jag har hört har dom ganska långa vänteköer. Däremot kan du gå in på www.are.cc och titta på annonser, men även lägga ut en egen annons om att du söker boende. Jag själv bor i huset för 14 pers. Men jag la in en annons på are.cc och gick inom 2 veckor flera samtal och bud från folk som ville hyra ut eller ville ha inneboende. Annonsen la jag in direkt jag fick reda på att jag hade kommit in.</p><p>Mvh Jonathan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Claar, post: 482327, member: 35205"] Tjena! När/om man kommer in på skidlärarlinjen får man två tips på boende som är till för skidlärarlinjen. Dels ett hus med 4 olika lägenheter, där totalt 14 st bor. Och dels ett till boende bara 50 meter från detta hus där 2 st kan bo. I övrigt får man ställa sig på olika köer. www.arehus.se har lägenheter i Åre/duved. Men vad jag har hört har dom ganska långa vänteköer. Däremot kan du gå in på www.are.cc och titta på annonser, men även lägga ut en egen annons om att du söker boende. Jag själv bor i huset för 14 pers. Men jag la in en annons på are.cc och gick inom 2 veckor flera samtal och bud från folk som ville hyra ut eller ville ha inneboende. Annonsen la jag in direkt jag fick reda på att jag hade kommit in. Mvh Jonathan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
ang skidlärarlinjen
Tillbaka
Topp