Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
ang. völkl ledge
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="regefalk" data-source="post: 396421" data-attributes="member: 52538"><p>Kanska borde kollat upp det tidigare.. Innan du köpte skidan!</p><p>Om dom nu inte är bra, hade du tänkt lämna tillbaka dom då elller?</p><p>Jag tycker detta va en sjukt onödig tråd, men men..</p><p></p><p>Nu till frågan, jo dom ska väll funka, du väger inte så mycket så dom kommer ju inte bli super mjuka. Längden är rätt enligt mig. En nackdel jag märkt (på polares ledge) är att dom blir väldigt lätt fula på ovansidan, men man åker ju men undersidan så de är väll inget problem.</p><p></p><p>/mr</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="regefalk, post: 396421, member: 52538"] Kanska borde kollat upp det tidigare.. Innan du köpte skidan! Om dom nu inte är bra, hade du tänkt lämna tillbaka dom då elller? Jag tycker detta va en sjukt onödig tråd, men men.. Nu till frågan, jo dom ska väll funka, du väger inte så mycket så dom kommer ju inte bli super mjuka. Längden är rätt enligt mig. En nackdel jag märkt (på polares ledge) är att dom blir väldigt lätt fula på ovansidan, men man åker ju men undersidan så de är väll inget problem. /mr [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
ang. völkl ledge
Tillbaka
Topp