Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
angående skidor för säsong!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="filleice" data-source="post: 567494" data-attributes="member: 67864"><p>hej ! </p><p>ska denna vinter iväg till St anton på säsong. och som så många andra har jag kommit till delen som innefattar utrustning. jag äger idag ett par Völkl Karma, som jag tycker fungerar ganska bra att åka lite överallt med, men är dock ute efter ett par betydligt bredare skidor. Har kikat en del på rossignols s6 och s7. min fråga är då om jag skulle köpa S7:an, tror ni då att mina karma skulle komplettera de områden av berget som S7:an inte håller för? hård pist etc. </p><p>kom gärna med fler tips, är ute efter en skida som ska vara lekfull i puder och relativt lätt.</p><p>som sagt så kommer skidan användas i st anton.</p><p>Någon som provåkt dessa två skidor? är i såfall väldigt tacksam för svar.</p><p></p><p> anser mig själv som en god skidåkare, väger ca 72 kg och är 188 lång.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="filleice, post: 567494, member: 67864"] hej ! ska denna vinter iväg till St anton på säsong. och som så många andra har jag kommit till delen som innefattar utrustning. jag äger idag ett par Völkl Karma, som jag tycker fungerar ganska bra att åka lite överallt med, men är dock ute efter ett par betydligt bredare skidor. Har kikat en del på rossignols s6 och s7. min fråga är då om jag skulle köpa S7:an, tror ni då att mina karma skulle komplettera de områden av berget som S7:an inte håller för? hård pist etc. kom gärna med fler tips, är ute efter en skida som ska vara lekfull i puder och relativt lätt. som sagt så kommer skidan användas i st anton. Någon som provåkt dessa två skidor? är i såfall väldigt tacksam för svar. anser mig själv som en god skidåkare, väger ca 72 kg och är 188 lång. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
angående skidor för säsong!
Tillbaka
Topp