Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Angående sponsring igen...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mohlkert" data-source="post: 420296" data-attributes="member: 74302"><p>Kan väll säga så här. Min kompis Jens Kahlström kom trea i winter jam för BMX åkare, han blev igår uppringd av vad jag har hört ett engelskt klädföretag och blev då erbjuden sponsorkontrakt. De ger honom cykeldelar, kläder och prylar. De kanske, då bara kanske kommer att betala hans resor till tävlingarna och de tävlings avgifterna. Han är ändå en av de bästa i sverige. Så sponsor är inte bara en dans på röda rosor. Sen när du väl har fått sponsorkontrakt är det nog ett jävla jobb och förväntan på prestering. Du ska alltid synas, tävla och hålla igång. Bära upp sponsorns märke och grejer. Det heter inte "ingenting är gratis" för intet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mohlkert, post: 420296, member: 74302"] Kan väll säga så här. Min kompis Jens Kahlström kom trea i winter jam för BMX åkare, han blev igår uppringd av vad jag har hört ett engelskt klädföretag och blev då erbjuden sponsorkontrakt. De ger honom cykeldelar, kläder och prylar. De kanske, då bara kanske kommer att betala hans resor till tävlingarna och de tävlings avgifterna. Han är ändå en av de bästa i sverige. Så sponsor är inte bara en dans på röda rosor. Sen när du väl har fått sponsorkontrakt är det nog ett jävla jobb och förväntan på prestering. Du ska alltid synas, tävla och hålla igång. Bära upp sponsorns märke och grejer. Det heter inte "ingenting är gratis" för intet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Angående sponsring igen...
Tillbaka
Topp