Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Angående sponsring igen...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 420300"><p>Det hör vell inte riktigt hit Mohlkert, dessutom kör han ju BMX och är en av dom BÄSTA i Sverige. Sen förstår jag inte riktigt "Så sponsor är inte bara en dans på röda rosor.". Vad är inte en dans på röda rosor för honom, det låter som en jättebra deal han fått?</p><p></p><p>Men sen stämmer det ju att man måste prestera och bära upp grejer, var det inte på något av det viset Niklas Karlström blev av med någon av sina sponsorer? Han började åka för att ha skoj, och hade väl då inte lika stora mål med tävlingar m,m heller...</p><p></p><p>Antar att du cyklar med oss ikväll SverigeTomten, men tror inte det finns mycket pengar att hämta i alpin Snowboard om du nu inte är lika duktig som Anja Persson på det (fast bräda).</p><p>Kör du där emot alpint i klubb, har jag fått en känsla av att man ganska enkelt kan kamma hem något "b-kontrakt" med typ fischer, poc och annat?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 420300"] Det hör vell inte riktigt hit Mohlkert, dessutom kör han ju BMX och är en av dom BÄSTA i Sverige. Sen förstår jag inte riktigt "Så sponsor är inte bara en dans på röda rosor.". Vad är inte en dans på röda rosor för honom, det låter som en jättebra deal han fått? Men sen stämmer det ju att man måste prestera och bära upp grejer, var det inte på något av det viset Niklas Karlström blev av med någon av sina sponsorer? Han började åka för att ha skoj, och hade väl då inte lika stora mål med tävlingar m,m heller... Antar att du cyklar med oss ikväll SverigeTomten, men tror inte det finns mycket pengar att hämta i alpin Snowboard om du nu inte är lika duktig som Anja Persson på det (fast bräda). Kör du där emot alpint i klubb, har jag fått en känsla av att man ganska enkelt kan kamma hem något "b-kontrakt" med typ fischer, poc och annat? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Angående sponsring igen...
Tillbaka
Topp