Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Angående växthuseffekten!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Marius" data-source="post: 31398" data-attributes="member: 9971"><p>Jag kan minnas en artikel i Åka Skidor för nåt år sedan. Där skrevs det att växthuseffekten skulle ge mer nederbörd(snö) i alperna. Men om jag minns rätt stod det också kortare säsonger och fler laviner m.m. Allt som har nåt poitivt har ofta också en baksida!</p><p>En sak jag tror vi alla är överens är att vi nog bör tänka mer och mer på miljön, oavsätt om det påverkar växthuseffekten eller ej!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Marius, post: 31398, member: 9971"] Jag kan minnas en artikel i Åka Skidor för nåt år sedan. Där skrevs det att växthuseffekten skulle ge mer nederbörd(snö) i alperna. Men om jag minns rätt stod det också kortare säsonger och fler laviner m.m. Allt som har nåt poitivt har ofta också en baksida! En sak jag tror vi alla är överens är att vi nog bör tänka mer och mer på miljön, oavsätt om det påverkar växthuseffekten eller ej! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Angående växthuseffekten!
Tillbaka
Topp