Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ånger ånger ånger - Vilka skidor ska jag köpa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sockervadds" data-source="post: 389956" data-attributes="member: 59002"><p>Hejsan alla. Jag har tänkt länge på vilka skidor jag ska köpa, har tagit mig tiden att förstå skillnaden på konstruktioner, vad det innebär osv...</p><p>Hjälp har jag även fått av Jarle och Utter, tackar för det men jag tror att om jag skriver en tråd kan jag få ytterligare hjälp att hitta rätt!</p><p></p><p>Mina specs:</p><p>Jag är en kille på 18 år, 85 kilon, muskulös. Jag har inga problem med att arbeta med en skida, dvs jag vill nog inte ha en skida som svänger av sig själv. Om ni motsätter er mina argument så låt mig veta detta, upplys mig. </p><p></p><p></p><p></p><p>Jag åker i runda slängor 45% Park, 45% Offpist och 10% Pist. </p><p></p><p>Tack // Oskar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sockervadds, post: 389956, member: 59002"] Hejsan alla. Jag har tänkt länge på vilka skidor jag ska köpa, har tagit mig tiden att förstå skillnaden på konstruktioner, vad det innebär osv... Hjälp har jag även fått av Jarle och Utter, tackar för det men jag tror att om jag skriver en tråd kan jag få ytterligare hjälp att hitta rätt! Mina specs: Jag är en kille på 18 år, 85 kilon, muskulös. Jag har inga problem med att arbeta med en skida, dvs jag vill nog inte ha en skida som svänger av sig själv. Om ni motsätter er mina argument så låt mig veta detta, upplys mig. Jag åker i runda slängor 45% Park, 45% Offpist och 10% Pist. Tack // Oskar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ånger ånger ånger - Vilka skidor ska jag köpa?
Tillbaka
Topp