Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ångest ---> skidlängd!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 991088" data-attributes="member: 35223"><p>Jag säger 183cm. </p><p></p><p>Även jag är 183 cm lång och provade just PT i åre förra helgen. Dock stod jag då och valde mellan 183 och 186. Dvs 178 var inte ens med i diskussionen. </p><p></p><p>Jag kom fram till att även om 183 "kändes" lite kort, mest troligen en referens till mina övriga skidor, så var det ändå den som jag tyckte jag fick bäst gensvar ifrån.</p><p></p><p>Om det nu skulle vara så att du ändå inte blir nöjd så kan du ju höra av dig så kanske du har en köpare i mig ;-)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 991088, member: 35223"] Jag säger 183cm. Även jag är 183 cm lång och provade just PT i åre förra helgen. Dock stod jag då och valde mellan 183 och 186. Dvs 178 var inte ens med i diskussionen. Jag kom fram till att även om 183 "kändes" lite kort, mest troligen en referens till mina övriga skidor, så var det ändå den som jag tyckte jag fick bäst gensvar ifrån. Om det nu skulle vara så att du ändå inte blir nöjd så kan du ju höra av dig så kanske du har en köpare i mig ;-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ångest ---> skidlängd!
Tillbaka
Topp