Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Anja på havregryn, eller?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 129199" data-attributes="member: 12483"><p>Nojlas: Du har liten poäng här, men jag måste ju tillstå att det är ju skillnad på gluteus och gluteus i det här fallet. Jämför man Hermann med t ex vår egen Anna O så finns ju onekligen skillnader. Sen tilkommer ju olikheter i ens läggning och så. Personen bakom kameran är kanske just svårartrad gluteus maximusfetischist. ...hmmm, konstigt att alla TV-bolag har minst en förresten... </p><p></p><p>Pinn: Sött monster, ja då är vi onekligen inne på avdeningen preferenser igen...</p><p></p><p>Hyllengren: 76 kg, du har varit på Janicas hemsida, å när uppdaterades den tror du? (du vet damer och vikt och sånt...)</p><p> </p><p>Svaren då? Mitt tips är att Anja har 85 kg matchvikt efter mellansäsongträningen, Janica något mindre, 82 kg. Sen tror jag dom går ner lite under säsongen faktiskt. Jag tror dom pressar mellan 350 och 400 kg (1 rep), äh, jag får väl ringa dom och fråga... </p><p>Angående gröten har ju samtliga rätt! </p><p></p><p>Knäböj kontra benpressar av olika slag: </p><p>Jag håller helt med JWester vad gäller fördelarna med knäböj med stång. Det är en komplettare övning än den isolerade benpressen. Men kör man tungt bör man ha två polare som passar stången. Själv kvaddade jag ryggen vid 20 års ålder på detta sätt (för tungt, ingen som passade), något som fortfarande gör sig påmint ibland 30 år senare.</p><p>Som ni naturligtvis vet ska man eftersträva ett program bestående av ett urval av ben, rygg och bukövningar, med varierande belastning och antal repetitioner. Dom där jevvla armarna får man ta i mån av tid, ork och motivation. </p><p>Har f ö alltid funderat över varför man ser ut som man gör... </p><p></p><p>Ace Da Hulk</p><p></p><p>PS: Advokaten heter förresten Pûkis Pravobrnitteljij, och kommer inom kort att skicka er ett besvärande stadardformulär. Stickers kommer på emailen direkt till er alla. DS</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 129199, member: 12483"] Nojlas: Du har liten poäng här, men jag måste ju tillstå att det är ju skillnad på gluteus och gluteus i det här fallet. Jämför man Hermann med t ex vår egen Anna O så finns ju onekligen skillnader. Sen tilkommer ju olikheter i ens läggning och så. Personen bakom kameran är kanske just svårartrad gluteus maximusfetischist. ...hmmm, konstigt att alla TV-bolag har minst en förresten... Pinn: Sött monster, ja då är vi onekligen inne på avdeningen preferenser igen... Hyllengren: 76 kg, du har varit på Janicas hemsida, å när uppdaterades den tror du? (du vet damer och vikt och sånt...) Svaren då? Mitt tips är att Anja har 85 kg matchvikt efter mellansäsongträningen, Janica något mindre, 82 kg. Sen tror jag dom går ner lite under säsongen faktiskt. Jag tror dom pressar mellan 350 och 400 kg (1 rep), äh, jag får väl ringa dom och fråga... Angående gröten har ju samtliga rätt! Knäböj kontra benpressar av olika slag: Jag håller helt med JWester vad gäller fördelarna med knäböj med stång. Det är en komplettare övning än den isolerade benpressen. Men kör man tungt bör man ha två polare som passar stången. Själv kvaddade jag ryggen vid 20 års ålder på detta sätt (för tungt, ingen som passade), något som fortfarande gör sig påmint ibland 30 år senare. Som ni naturligtvis vet ska man eftersträva ett program bestående av ett urval av ben, rygg och bukövningar, med varierande belastning och antal repetitioner. Dom där jevvla armarna får man ta i mån av tid, ork och motivation. Har f ö alltid funderat över varför man ser ut som man gör... Ace Da Hulk PS: Advokaten heter förresten Pûkis Pravobrnitteljij, och kommer inom kort att skicka er ett besvärande stadardformulär. Stickers kommer på emailen direkt till er alla. DS [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Anja på havregryn, eller?
Tillbaka
Topp