Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Anja på havregryn, eller?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HitMe" data-source="post: 129200" data-attributes="member: 13245"><p>Jag hade nog gissat att Anja väger under 80 kg, men hon är i och för sig rätt lång. När hon står bredvid vår förra knäböjardrottning Pernilla Wiberg ser ju Pillan löjligt kort ut. Det betyder iochförsig inte att Anja helt säkert är starkare map knäböj. I ett gammalt reportage från TV-sporten om Pillan sågs hon göra fem repetitioner med 210 kilo och godkänt utförande. Tungt.</p><p></p><p>Min gissning är att Anja bollar runt rätt lätt med upp mot 160-180 och kanske maxar drygt 250. 350 låter ju ofattbart mycket.</p><p></p><p>Med min ringa 67-kilos kroppshydda brukar tar jag ca 80 kg om jag går ned tills hälarna touchar rumpan. Går jag tills låren är horisontala tar jag kanske 100. Behöver jag bara böja tills knäna i i 90 grader vågar jag mig på 140.</p><p></p><p>Jag har haft på 160kg någon gång, och då känns det ruggigt jobbigt. Grava svettningar av att enbart lyfta stången från ställningen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HitMe, post: 129200, member: 13245"] Jag hade nog gissat att Anja väger under 80 kg, men hon är i och för sig rätt lång. När hon står bredvid vår förra knäböjardrottning Pernilla Wiberg ser ju Pillan löjligt kort ut. Det betyder iochförsig inte att Anja helt säkert är starkare map knäböj. I ett gammalt reportage från TV-sporten om Pillan sågs hon göra fem repetitioner med 210 kilo och godkänt utförande. Tungt. Min gissning är att Anja bollar runt rätt lätt med upp mot 160-180 och kanske maxar drygt 250. 350 låter ju ofattbart mycket. Med min ringa 67-kilos kroppshydda brukar tar jag ca 80 kg om jag går ned tills hälarna touchar rumpan. Går jag tills låren är horisontala tar jag kanske 100. Behöver jag bara böja tills knäna i i 90 grader vågar jag mig på 140. Jag har haft på 160kg någon gång, och då känns det ruggigt jobbigt. Grava svettningar av att enbart lyfta stången från ställningen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Anja på havregryn, eller?
Tillbaka
Topp