Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Annecy, Chambéry
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Malin_Johansson" data-source="post: 57101"><p>Hejsan, i Chambery lärde jag mej cykla enhjuling!</p><p></p><p>Jag har besökt Chambery tre gånger under mina levnads år och det är en stad som är väldigt mysig, gammal stad fast som växer i snabb takt. Jag är endast 17 år än så länge så jag kan inte säga dig något om hur det är att studera där. </p><p></p><p>Gillar du natur så är det jättefint, precis vid Alpernas rötter. Jag vandrade upp på de omgivande bergen och det är underbart när man är uppe på toppen och ser allt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Malin_Johansson, post: 57101"] Hejsan, i Chambery lärde jag mej cykla enhjuling! Jag har besökt Chambery tre gånger under mina levnads år och det är en stad som är väldigt mysig, gammal stad fast som växer i snabb takt. Jag är endast 17 år än så länge så jag kan inte säga dig något om hur det är att studera där. Gillar du natur så är det jättefint, precis vid Alpernas rötter. Jag vandrade upp på de omgivande bergen och det är underbart när man är uppe på toppen och ser allt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Annecy, Chambéry
Tillbaka
Topp