Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Annons] Re-Adventure - början på en ny era?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MKOL" data-source="post: 1334001" data-attributes="member: 164657"><p>Så här ett år senare är den ena butiken bommad och siffrorna är säkert lika röda som senaste bokslutet. Jag är medveten om att artikeln är sponsrad men vi får se hur bra Pelz spåkula verkligen är.</p><p></p><p>[ATTACH=full]44786[/ATTACH]</p><p></p><p>Jag har varit inne i butiken vid ett par tillfällen och det är på tok för dyrt för att vara second hand och servicen var lite sisådär. Det hade varit kul med ett second hand koncept som funkar men detta lär inte vara ett sådant. Hoppas jag har fel men ...... Håller inte med artikelförfattare Pelz, tror snarare att dom inte överlever 2026.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MKOL, post: 1334001, member: 164657"] Så här ett år senare är den ena butiken bommad och siffrorna är säkert lika röda som senaste bokslutet. Jag är medveten om att artikeln är sponsrad men vi får se hur bra Pelz spåkula verkligen är. [ATTACH type="full" size="869x157"]44786[/ATTACH] Jag har varit inne i butiken vid ett par tillfällen och det är på tok för dyrt för att vara second hand och servicen var lite sisådär. Det hade varit kul med ett second hand koncept som funkar men detta lär inte vara ett sådant. Hoppas jag har fel men ...... Håller inte med artikelförfattare Pelz, tror snarare att dom inte överlever 2026. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Annons] Re-Adventure - början på en ny era?
Tillbaka
Topp