Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Annons] Re-Adventure - början på en ny era?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MKOL" data-source="post: 1334048" data-attributes="member: 164657"><p>Prissättningen är det stora problemet samtidigt som jag fattar att man måste ha lite marginaler. Men då är det ju så att den som är beredd att betala 2-3000 kr för en begagnad skidjacka sannolikt har råd med en ny. Och apropå marginaler kan man ju fråga sig hur dom har tänkt med butik med toppläge i city.</p><p></p><p>Nu har jag förstås inte kollat hela deras sortiment men stora delar av det jag kollat kostar i begagnat skick lite drygt samma som man kan förvänta sig att det kostar nytt på rea.</p><p></p><p>Och vissa grejer är ruskigt märkligt prissatta. Eller vad sägs om ett par skidbyxor från outlet-varumärket Cross för 1200 kr, ett väääldigt välanvänt stormkök för 450 kr eller sunkiga och välanvända Nike-sneakers för 850 resp 950 kr. Dom nämnda skidbyxorna har mest sannolikt inte ens kostat 1200 kr som nya.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MKOL, post: 1334048, member: 164657"] Prissättningen är det stora problemet samtidigt som jag fattar att man måste ha lite marginaler. Men då är det ju så att den som är beredd att betala 2-3000 kr för en begagnad skidjacka sannolikt har råd med en ny. Och apropå marginaler kan man ju fråga sig hur dom har tänkt med butik med toppläge i city. Nu har jag förstås inte kollat hela deras sortiment men stora delar av det jag kollat kostar i begagnat skick lite drygt samma som man kan förvänta sig att det kostar nytt på rea. Och vissa grejer är ruskigt märkligt prissatta. Eller vad sägs om ett par skidbyxor från outlet-varumärket Cross för 1200 kr, ett väääldigt välanvänt stormkök för 450 kr eller sunkiga och välanvända Nike-sneakers för 850 resp 950 kr. Dom nämnda skidbyxorna har mest sannolikt inte ens kostat 1200 kr som nya. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Annons] Re-Adventure - början på en ny era?
Tillbaka
Topp