Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Annons] Resultat undersökning – 84 procent väljer Österrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1309661" data-attributes="member: 146777"><p>Nu är ju turism väldigt viktigt för Österrike. Så att inte åker dit är ungefär samma som att inte köpa varor av ett visst märke för att man vill markera att de gör fel, eller inte köpa varor från Kina osv. Så det är ett ganska vanligt sätt att visa att man inte tycker om det de gör och påverkar utifrån.</p><p>Miljoarbetet av svenska regeringen kan man också diskutera, men kanske inte här. Det som dock står fast är att alla rapporter om brottsligheten i Sverige gynnar oss inte i det minsta... Är ganska säkert på att det gör att färre väljer att komma hit för semester, jobb eller studier.</p><p>Klart man inte kan bestämma vad andra gör. Men iaf jag och min familj håller koll på vart vi åker och vad vi köper. Helst inga kläder som tillverkas i Bangladesh eller Kina osv. Leksaker och Elektronik helst från Europa. Samma med resor... helst inte i länder som är tveksamma i sina åsikter. Och (för mig personligen) tillhör Österrike till det mer och mer. Med det är det inte sagt att jag inte skulle åka dit, men kanske försöka välja nåt annat...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1309661, member: 146777"] Nu är ju turism väldigt viktigt för Österrike. Så att inte åker dit är ungefär samma som att inte köpa varor av ett visst märke för att man vill markera att de gör fel, eller inte köpa varor från Kina osv. Så det är ett ganska vanligt sätt att visa att man inte tycker om det de gör och påverkar utifrån. Miljoarbetet av svenska regeringen kan man också diskutera, men kanske inte här. Det som dock står fast är att alla rapporter om brottsligheten i Sverige gynnar oss inte i det minsta... Är ganska säkert på att det gör att färre väljer att komma hit för semester, jobb eller studier. Klart man inte kan bestämma vad andra gör. Men iaf jag och min familj håller koll på vart vi åker och vad vi köper. Helst inga kläder som tillverkas i Bangladesh eller Kina osv. Leksaker och Elektronik helst från Europa. Samma med resor... helst inte i länder som är tveksamma i sina åsikter. Och (för mig personligen) tillhör Österrike till det mer och mer. Med det är det inte sagt att jag inte skulle åka dit, men kanske försöka välja nåt annat... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Annons] Resultat undersökning – 84 procent väljer Österrike
Tillbaka
Topp