Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Annons] Resultat undersökning – 84 procent väljer Österrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1309803" data-attributes="member: 146777"><p>Mh. Det är tydligen rätt meningslös att diskutera med dig. Jag hänvisade till en hel månad. Dvs genomsnittsvärden dör en hel månad. Di fokusera på att det fanns värden för idag bredvid. Dagssiffran var bara bredvid och jag har aldrig sagt att det betyder att det är sådär varje dag. </p><p>Men men. </p><p>När du skriver att allt är på nedgång och industrien är "fucked" så tycker jag det är fel. Det finns företag i Tyskland som har problem. Man att mörka det såpass är precis det som alla populister gör, och det är det som verkligen är farligt i de flesta Länder just nu.</p><p>Med halva mitt liv levt I tyskland,nästan hela min familj boendes i tyskland och jobbandes för ett tysk företag tror jag ändå att jag har visst insikt. Men om du har källor som visar att hela tyska industrien går åt helvete så tar jag gärna en titt på det,skulle vara intressant att se.</p><p>Sen svarar jag som vanlig inte bara dig utom även andra som kommer med falska/konstiga påståenden.</p><p></p><p>Edit: förresten, om du tittar på siffrorna från november och dina siffror så är de inte så olika? Så kanske inte så orelevant att titta på en hel månad. Framförallt om det inte är nån soligt och blåsigt april/maj eller nåt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1309803, member: 146777"] Mh. Det är tydligen rätt meningslös att diskutera med dig. Jag hänvisade till en hel månad. Dvs genomsnittsvärden dör en hel månad. Di fokusera på att det fanns värden för idag bredvid. Dagssiffran var bara bredvid och jag har aldrig sagt att det betyder att det är sådär varje dag. Men men. När du skriver att allt är på nedgång och industrien är "fucked" så tycker jag det är fel. Det finns företag i Tyskland som har problem. Man att mörka det såpass är precis det som alla populister gör, och det är det som verkligen är farligt i de flesta Länder just nu. Med halva mitt liv levt I tyskland,nästan hela min familj boendes i tyskland och jobbandes för ett tysk företag tror jag ändå att jag har visst insikt. Men om du har källor som visar att hela tyska industrien går åt helvete så tar jag gärna en titt på det,skulle vara intressant att se. Sen svarar jag som vanlig inte bara dig utom även andra som kommer med falska/konstiga påståenden. Edit: förresten, om du tittar på siffrorna från november och dina siffror så är de inte så olika? Så kanske inte så orelevant att titta på en hel månad. Framförallt om det inte är nån soligt och blåsigt april/maj eller nåt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Annons] Resultat undersökning – 84 procent väljer Österrike
Tillbaka
Topp