Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Annons] Resultat undersökning – 84 procent väljer Österrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anzom" data-source="post: 1309809" data-attributes="member: 45125"><p>Jag tror vi alla här tycker att Norges arbete i miljöfrågan är imponerande. Helt förnyelsebara energikällor, (vilket ex lilla Östterike borde klara med bergen man har) förmågan att helt ställa om de fossila transporterna till att bli elektrifierade- med grön energi dessutom.</p><p></p><p>Frågan om Norges oljehantering är en vattendelare. Jag tror det är viktigt att inte fastna i frågan kring det eftersom den, i ett demokratiskt land, kommer fasas ut - så länge inte Ryssland kliver över gränsen vid Kirkenes. </p><p></p><p>Att vi innehar andra länder inom EU samarbetet som önskar bibehålla gasen, och i sakteliga takt göra omställning är något annat. En stor del beror på det politiska styret. Drar man åt öst kan man räkna med att omställningarna inte kommer, och det demokratiska styret försvagas. Vilket blir en nackdel för miljön. </p><p></p><p>Se gärna nedan graf över den demokratiska försvagningen i världen. Något vi behöver tänka på kring vilka länder vi lägger tillverkningen i. Eller besöker för att åka skidor. </p><p></p><p>[ATTACH=full]35249[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anzom, post: 1309809, member: 45125"] Jag tror vi alla här tycker att Norges arbete i miljöfrågan är imponerande. Helt förnyelsebara energikällor, (vilket ex lilla Östterike borde klara med bergen man har) förmågan att helt ställa om de fossila transporterna till att bli elektrifierade- med grön energi dessutom. Frågan om Norges oljehantering är en vattendelare. Jag tror det är viktigt att inte fastna i frågan kring det eftersom den, i ett demokratiskt land, kommer fasas ut - så länge inte Ryssland kliver över gränsen vid Kirkenes. Att vi innehar andra länder inom EU samarbetet som önskar bibehålla gasen, och i sakteliga takt göra omställning är något annat. En stor del beror på det politiska styret. Drar man åt öst kan man räkna med att omställningarna inte kommer, och det demokratiska styret försvagas. Vilket blir en nackdel för miljön. Se gärna nedan graf över den demokratiska försvagningen i världen. Något vi behöver tänka på kring vilka länder vi lägger tillverkningen i. Eller besöker för att åka skidor. [ATTACH type="full" size="905x590"]35249[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Annons] Resultat undersökning – 84 procent väljer Österrike
Tillbaka
Topp