Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Annons] Resultat undersökning – 84 procent väljer Österrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1309844" data-attributes="member: 146777"><p>En hel del av det du ange där (tex en massa pendeltåg) drivs av andra företag. Står inget om de i texten ovan. Bara att hela DB ligger på 65% förnybart. Och sen driver de fjärrtrafiken, dvs det vi använder när vi reser till alperna, med förnybart... Jag gör inte heller en stor grej av det, sa bara att det är fel att man åker med tysk kol, om man tar tåget till alperna.</p><p>Men jag fattar inte hur svårt det kan vara att förstår varandra på nätet. Väldigt svårt, tydligen.</p><p>Skidåkning är fint iaf. Skulle tror många åker till Österrike för att det känns som att det "är" alperna. Sen känns (!!!) et också som att de flesta charterresorna går till just Österrike?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1309844, member: 146777"] En hel del av det du ange där (tex en massa pendeltåg) drivs av andra företag. Står inget om de i texten ovan. Bara att hela DB ligger på 65% förnybart. Och sen driver de fjärrtrafiken, dvs det vi använder när vi reser till alperna, med förnybart... Jag gör inte heller en stor grej av det, sa bara att det är fel att man åker med tysk kol, om man tar tåget till alperna. Men jag fattar inte hur svårt det kan vara att förstår varandra på nätet. Väldigt svårt, tydligen. Skidåkning är fint iaf. Skulle tror många åker till Österrike för att det känns som att det "är" alperna. Sen känns (!!!) et också som att de flesta charterresorna går till just Österrike? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Annons] Resultat undersökning – 84 procent väljer Österrike
Tillbaka
Topp