Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Annons] Resultat undersökning – 84 procent väljer Österrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1309868" data-attributes="member: 146777"><p>Eftersom jag bara läst inlägg på ett skidforum av dig "pistecarver" känner jag inte till ditt syn på det hela. Så jag vet inte hur mycket gemensamt syn vi har.</p><p>Det absolut viktigaste är att man är konsekvent i det man gör. Vill man satsa på fossilfritt måste man satsa på det. Men man kan inte går med på att stänga ner kärnkraft och sen blockera utbyggnad ab alternativen = sol och vind. Men det är precis det som fdp+CDU gjorde, det var de som beslöt (eller stödjande beslutet i fdp fallet) att gå ur kärnkraften. Men sen blockerar man utbyggnad av vind och solkraft. Hur man tänkt där vet inte jag. Men jag vet att ol man vill satsa på förnybart måste man bygga vind och solkraftverk. Annars så blir det inget. Logisk nog.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1309868, member: 146777"] Eftersom jag bara läst inlägg på ett skidforum av dig "pistecarver" känner jag inte till ditt syn på det hela. Så jag vet inte hur mycket gemensamt syn vi har. Det absolut viktigaste är att man är konsekvent i det man gör. Vill man satsa på fossilfritt måste man satsa på det. Men man kan inte går med på att stänga ner kärnkraft och sen blockera utbyggnad ab alternativen = sol och vind. Men det är precis det som fdp+CDU gjorde, det var de som beslöt (eller stödjande beslutet i fdp fallet) att gå ur kärnkraften. Men sen blockerar man utbyggnad av vind och solkraft. Hur man tänkt där vet inte jag. Men jag vet att ol man vill satsa på förnybart måste man bygga vind och solkraftverk. Annars så blir det inget. Logisk nog. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Annons] Resultat undersökning – 84 procent väljer Österrike
Tillbaka
Topp