Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Annons] Tom-Oliver Hedvall – "att köra elbil till Alperna var verkligen ingen bedrift"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 1311025" data-attributes="member: 12152"><p>Jag tycker för egen del att det är helt ointressant att göra bilarna bättre än idag. Jag har inget som helst behov av vare sig snabbare laddning eller längre räckvidd än vad jag redan har idag med de bästa bilarna. Visst hade det varit trevligt och snabb laddning är bra för flödet på laddstationerna, men jag hade hellre sett att tillverkarna hade fokuserat på att göra billigare bilar med vettiga prestanda motsvarande 500 km WLTP, istället för dyra bilar med ännu bättre prestanda.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 1311025, member: 12152"] Jag tycker för egen del att det är helt ointressant att göra bilarna bättre än idag. Jag har inget som helst behov av vare sig snabbare laddning eller längre räckvidd än vad jag redan har idag med de bästa bilarna. Visst hade det varit trevligt och snabb laddning är bra för flödet på laddstationerna, men jag hade hellre sett att tillverkarna hade fokuserat på att göra billigare bilar med vettiga prestanda motsvarande 500 km WLTP, istället för dyra bilar med ännu bättre prestanda. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Annons] Tom-Oliver Hedvall – "att köra elbil till Alperna var verkligen ingen bedrift"
Tillbaka
Topp