Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ännu än "vilka skidor".
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 358108" data-attributes="member: 15091"><p>känner du att du har något behov av en twintip?</p><p>vill du ha en twintip som funkar riktigt bra i pisten behöver du kika på värstingmodellerna då de oftast är de mest välbyggda, har mer vridstyvhet och bättre allroundegenskaper.</p><p></p><p>till din glädje finns mkt på rea från ifjol, ett av många exempel <a href="http://www.skistore.se/catalog/index.php?cPath=90_1_207" target="_blank">http://www.skistore.se/catalog/index.php?cPath=90_1_207</a> Både Mojo 80, P3 och Karma där funkar riktigt bra i pisten. Men skynda på, det vara bara Mojo 80 som fanns i längder över 170, 181 cm.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 358108, member: 15091"] känner du att du har något behov av en twintip? vill du ha en twintip som funkar riktigt bra i pisten behöver du kika på värstingmodellerna då de oftast är de mest välbyggda, har mer vridstyvhet och bättre allroundegenskaper. till din glädje finns mkt på rea från ifjol, ett av många exempel [URL]http://www.skistore.se/catalog/index.php?cPath=90_1_207[/URL] Både Mojo 80, P3 och Karma där funkar riktigt bra i pisten. Men skynda på, det vara bara Mojo 80 som fanns i längder över 170, 181 cm. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ännu än "vilka skidor".
Tillbaka
Topp