Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ännu en fujative tråd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ST90" data-source="post: 123057" data-attributes="member: 49616"><p>Jag vet att det börjar bli tjatit med alla dessa Fujative trådar, men jag hittade ingen tråd eller recension som stämde efter min vikt och längd. Jag är då 183 cm lång och väger 58-60 kg. Kommer nästan bara att köra park och pist. Funderade på 179, men jag gillar ganska korta skidor, men då det är så långt ner till nästa storlek så vet jag inte riktigt. Och det här med att K2 mäter sina skidor i effektiv längd, är det så?´</p><p></p><p>Peace /Seb</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ST90, post: 123057, member: 49616"] Jag vet att det börjar bli tjatit med alla dessa Fujative trådar, men jag hittade ingen tråd eller recension som stämde efter min vikt och längd. Jag är då 183 cm lång och väger 58-60 kg. Kommer nästan bara att köra park och pist. Funderade på 179, men jag gillar ganska korta skidor, men då det är så långt ner till nästa storlek så vet jag inte riktigt. Och det här med att K2 mäter sina skidor i effektiv längd, är det så?´ Peace /Seb [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ännu en fujative tråd
Tillbaka
Topp