Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ännu en fujative tråd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ME2" data-source="post: 123061" data-attributes="member: 43117"><p>jag väger 90 kg och kör på 179 fujisar.. as sköna, mjuka och goa passar alla som är avancerade skidåkare... men vad skiljer mellan core center och boot center ju typ 7 cm... satsar man på det ena lr det andra finns det skillnader men monterar man på något imellan finns det knapp några skilnader.. jag kör även mittmonterade bandits gick dock upp en storlek från 176 till 179 .. </p><p>bra att tänka på är även vart ska du använda skidorna. offpist och pist 179 park 169... det är vad jag tycker iallafall.. </p><p>Ps alla skidor känns kortare när de är mittmonterade.</p><p>PPs ekonomernas nollning på kau rockar fett!! och då pluggar jag till lärare men ändå släppte de in mig i deras fina gemenskap!!!!!</p><p>Tänk på att de är mjuka alla gillar inte mjuka skidor.. jag älskar dem har alltid haft mjuka/halvmjuka</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ME2, post: 123061, member: 43117"] jag väger 90 kg och kör på 179 fujisar.. as sköna, mjuka och goa passar alla som är avancerade skidåkare... men vad skiljer mellan core center och boot center ju typ 7 cm... satsar man på det ena lr det andra finns det skillnader men monterar man på något imellan finns det knapp några skilnader.. jag kör även mittmonterade bandits gick dock upp en storlek från 176 till 179 .. bra att tänka på är även vart ska du använda skidorna. offpist och pist 179 park 169... det är vad jag tycker iallafall.. Ps alla skidor känns kortare när de är mittmonterade. PPs ekonomernas nollning på kau rockar fett!! och då pluggar jag till lärare men ändå släppte de in mig i deras fina gemenskap!!!!! Tänk på att de är mjuka alla gillar inte mjuka skidor.. jag älskar dem har alltid haft mjuka/halvmjuka [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ännu en fujative tråd
Tillbaka
Topp