Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ännu en Hilfe tråd. Aka hjälp till en gammal som vill se ljuset igen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Laktostolerant" data-source="post: 1056319" data-attributes="member: 152765"><p>Halloj,</p><p></p><p>Om mig:</p><p>38år (ok 39snart).. Raceåkare på 90-talet (45-50 punkter nånstans). Åker gärna fort med skärande sväng oberoende underlag i pisten och i puder i skogen om tillfälle ges. Är ingen baklängesåkare eller parkråtta. </p><p>Åker på Atomic pistracer och Völkl Karma. </p><p>Någon vecka i svenska fjällen med fru, 4 och 6-åringen samt några långhelger i Norge med kompisar, då det förstås gärna blir off pist om underlaget tillåter. </p><p></p><p>Det är de senare resorna jag nu tänker kitta upp mig till. Tänker byta ut mina Karma mot något bredare. </p><p></p><p>Tänker mig något kring 100 under foten... Och vill gärna ha hjälp på förslag!</p><p></p><p>Vad tror ni om Ross Sin7? Finns till bra pris..</p><p>Tycker annars Line verkar kompetenta...</p><p>SFB? Bacon är ju gott...</p><p>Influence?</p><p></p><p>Pris är förstås en faktor då jag är gift och alla mina utgifter på skidor kommer att matchas av ointressanta utgifter av frun...????</p><p></p><p></p><p>Tacksam för era kommentarer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Laktostolerant, post: 1056319, member: 152765"] Halloj, Om mig: 38år (ok 39snart).. Raceåkare på 90-talet (45-50 punkter nånstans). Åker gärna fort med skärande sväng oberoende underlag i pisten och i puder i skogen om tillfälle ges. Är ingen baklängesåkare eller parkråtta. Åker på Atomic pistracer och Völkl Karma. Någon vecka i svenska fjällen med fru, 4 och 6-åringen samt några långhelger i Norge med kompisar, då det förstås gärna blir off pist om underlaget tillåter. Det är de senare resorna jag nu tänker kitta upp mig till. Tänker byta ut mina Karma mot något bredare. Tänker mig något kring 100 under foten... Och vill gärna ha hjälp på förslag! Vad tror ni om Ross Sin7? Finns till bra pris.. Tycker annars Line verkar kompetenta... SFB? Bacon är ju gott... Influence? Pris är förstås en faktor då jag är gift och alla mina utgifter på skidor kommer att matchas av ointressanta utgifter av frun...???? Tacksam för era kommentarer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ännu en Hilfe tråd. Aka hjälp till en gammal som vill se ljuset igen
Tillbaka
Topp