Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ännu en Hilfe tråd. Aka hjälp till en gammal som vill se ljuset igen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vctr" data-source="post: 1056325" data-attributes="member: 136740"><p>Låter som att du har samma gudalika proportioner som mig <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Håller med Pillard om att gå upp lite i bredd om du vill åka offpist också.</p><p></p><p>Jag tror baserat på det du nämnt hittills i tråden att följande skidor kan vara intressant:</p><p></p><p>Blizzard Cochise</p><p>Armada Invictus</p><p>Black Crows Atris</p><p>Völkl Mantra el Katana (den gamla varianten)</p><p>Black Diamond Convert (kul trots en massa kolfiber imo)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vctr, post: 1056325, member: 136740"] Låter som att du har samma gudalika proportioner som mig :) Håller med Pillard om att gå upp lite i bredd om du vill åka offpist också. Jag tror baserat på det du nämnt hittills i tråden att följande skidor kan vara intressant: Blizzard Cochise Armada Invictus Black Crows Atris Völkl Mantra el Katana (den gamla varianten) Black Diamond Convert (kul trots en massa kolfiber imo) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ännu en Hilfe tråd. Aka hjälp till en gammal som vill se ljuset igen
Tillbaka
Topp