Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Ännu en i jakt på bostad inför Åre 11/12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hannawessman" data-source="post: 904648" data-attributes="member: 126515"><p>Hanna här, en östgötatjej på 21 år med blod och rötter från Linköping. Sen en vecka tillbaka är jag ny i Åre. </p><p></p><p>För tillfället hyr jag ett ruckel till boende av min arbetsgivare och vill därför, omgående eller så snart som möjligt, hitta mig en lägenhet att hyra under hösten och säsongen ut. Jag är flexibel med in- och utflyttning. Den får gärna ligga centralt i Åre, eller ett stenkast därifrån. Det är en 1 - 3:a, möblerad, fullt utrustad. Kan även vara sugen på att dela boende med någon/ ett gäng härliga människor. Öppen för förslag! </p><p></p><p>Jag är fri från husdjur, nikotinbehov och PMS. Längtar redan efter en grym säsong! </p><p></p><p>Om det inte finns någon som sitter på ett boende kanske det finns någon som har lust att visa mig det bästa med byn innan snön kommer? (Ehm. Blev det här just en kontaktannons? Eh!). </p><p></p><p>Hör av dig för jösse!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hannawessman, post: 904648, member: 126515"] Hanna här, en östgötatjej på 21 år med blod och rötter från Linköping. Sen en vecka tillbaka är jag ny i Åre. För tillfället hyr jag ett ruckel till boende av min arbetsgivare och vill därför, omgående eller så snart som möjligt, hitta mig en lägenhet att hyra under hösten och säsongen ut. Jag är flexibel med in- och utflyttning. Den får gärna ligga centralt i Åre, eller ett stenkast därifrån. Det är en 1 - 3:a, möblerad, fullt utrustad. Kan även vara sugen på att dela boende med någon/ ett gäng härliga människor. Öppen för förslag! Jag är fri från husdjur, nikotinbehov och PMS. Längtar redan efter en grym säsong! Om det inte finns någon som sitter på ett boende kanske det finns någon som har lust att visa mig det bästa med byn innan snön kommer? (Ehm. Blev det här just en kontaktannons? Eh!). Hör av dig för jösse! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Ännu en i jakt på bostad inför Åre 11/12
Tillbaka
Topp