Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ännu en köpa snowboard tråd...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kaptenkanel" data-source="post: 809530" data-attributes="member: 116317"><p>Funderade på ny bräda till vintern och är sugen på någon från libtechs sortiment då jag nog vill ha c2btx.</p><p>har storlek 12 i boots väger 80 kg och är 178cm. Gillar att åka snabbt i pisten och drar ut i offpisten så fort det finns tillfälle. parken håller jag mig borta från :p</p><p>Kollade lite på skunkapen då jag nog bör ta en wide bräda men jag e lite osäker på grafiken, tycker föregående år varit lite snyggare. Är den inte lite för mycket nu kanske ? Och är den för bred? </p><p>Kan inte bestämma mig för längden på den isåfall heller, är jag för liten för en 161?</p><p>Ska man helt enkelt kolla på något annat?</p><p></p><p>Sista frågan blir ifall alla burton size 12 boots passar eller är det dumt att chansa? finns ju inte så många ställen att testa på i skåne. Jag vet ju att det är individuellt med vissa saker givetvis.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kaptenkanel, post: 809530, member: 116317"] Funderade på ny bräda till vintern och är sugen på någon från libtechs sortiment då jag nog vill ha c2btx. har storlek 12 i boots väger 80 kg och är 178cm. Gillar att åka snabbt i pisten och drar ut i offpisten så fort det finns tillfälle. parken håller jag mig borta från :p Kollade lite på skunkapen då jag nog bör ta en wide bräda men jag e lite osäker på grafiken, tycker föregående år varit lite snyggare. Är den inte lite för mycket nu kanske ? Och är den för bred? Kan inte bestämma mig för längden på den isåfall heller, är jag för liten för en 161? Ska man helt enkelt kolla på något annat? Sista frågan blir ifall alla burton size 12 boots passar eller är det dumt att chansa? finns ju inte så många ställen att testa på i skåne. Jag vet ju att det är individuellt med vissa saker givetvis. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ännu en köpa snowboard tråd...
Tillbaka
Topp