Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ännu en köpa snowboard tråd...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Middle_H" data-source="post: 809562" data-attributes="member: 103617"><p>Tja! Tror nog att en 161 passar dig och dina behov bra och c2btx verkar ju grymt. Åker du mycket i isiga Sverige lär ju brädans magne traction göra susen också. Tror inte att den skulle vara för bred heller för så värst mycket bredare än "standardbredd" är den ju inte. En bräda som fått jävligt bra kritik och som dessutom hamnade på allsmäktiga Trans Worlds top-tio-lista är <a href="http://www.lib-tech.com/snow/snowboards/travis-rice-c2-power-banana/." target="_blank">http://www.lib-tech.com/snow/snowboards/travis-rice-c2-power-banana/.</a> Kanske kan vara ett alternativ då jag verkligen fattar om du tycker grafiken på skunkapan är lite väl saftig.</p><p></p><p>När det kommer till pjucken tror jag verkligen att du gör bäst i att testa först. Har aldrig åkt i Burtondojor visserligen men min erfarenhet är att storlekarna tyvärr kan skilja sig avsevärt hos olika modeller trots samma tillverkare.</p><p></p><p>Lycka till med köpen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Middle_H, post: 809562, member: 103617"] Tja! Tror nog att en 161 passar dig och dina behov bra och c2btx verkar ju grymt. Åker du mycket i isiga Sverige lär ju brädans magne traction göra susen också. Tror inte att den skulle vara för bred heller för så värst mycket bredare än "standardbredd" är den ju inte. En bräda som fått jävligt bra kritik och som dessutom hamnade på allsmäktiga Trans Worlds top-tio-lista är [URL]http://www.lib-tech.com/snow/snowboards/travis-rice-c2-power-banana/.[/URL] Kanske kan vara ett alternativ då jag verkligen fattar om du tycker grafiken på skunkapan är lite väl saftig. När det kommer till pjucken tror jag verkligen att du gör bäst i att testa först. Har aldrig åkt i Burtondojor visserligen men min erfarenhet är att storlekarna tyvärr kan skilja sig avsevärt hos olika modeller trots samma tillverkare. Lycka till med köpen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ännu en köpa snowboard tråd...
Tillbaka
Topp