Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ännu en köpa snowboard tråd...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IngemarH79" data-source="post: 809607"><p>Vill du ha den bästa wide-bräda som finns för friåkning och puder så ska du köpa en Never Summer <a href="http://neversummer.com/snow/snowboards/raptor/" target="_blank">Raptor X</a>. Jag köpte föregångaren Titan TX som min första bräda och visst är den lite svår att greppa i början men alla andra brädor jag testat känns som en bit plywood i jämförelse. Fartstabilitet, kantgrepp och dämpning i världsklass. Vilka andra brädfabrikanter lämnar 3 års garanti? Sen slänger du på ett par hyfsat styva <a href="http://www.flux-bindings.com/en/bin/index.html" target="_blank">Flux</a> bindningar. Andra bindningar är skräp i jämförelse. Never Summer har ingen agentur i Sverige, men finns att köpa billigt från <a href="http://www.boardshop.pl/" target="_blank">Polen</a></p><p>Jag använder Burton Ion i storlek 12 med förhållandevis smal stance och min bräda är 26,5cm i midjan och det är gott om utrymme för att ändra stancen hur man vill. Annars gör thirtytwo bra skor som många gillar.</p><p>En Burtonhandlare måste ni väl ha i Skåne, de är ju vanligare än <a href="http://[MEDIA=youtube" target="_blank">LmMFaUPodQ4]Volvo</a>handlare,[/MEDIA] (glömde jag säga att de gör lika roliga brädor)</p><p></p><p>Jag har inte beställt därifrån men skulle jag behöva en ny bräda skulle jag definitivt inte tveka. Det känns förstås lite riskfullt att göra en förskottsbetalning via banktransfer och det känns väldigt svårt om man inte gjort det innan. Men sidan länkas direkt från Never Summers officiella hemsida och är den officiella polska agenturen. Min erfarenhet av polacker är att de är ganska duktiga på engelska och de har utförligt beskrivit hur man går tillväga vid internationella beställningar. Polen är med i EU och därför ska det inte vara något problem i tullen. En anledning varför det är så billigt är att den Polska momsen bara är 15%.</p><p>Vore jag dig så skulle jag inleda lite mail-kontakt med företaget och ta hjälp av ditt lokala bankkontor med överföringen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IngemarH79, post: 809607"] Vill du ha den bästa wide-bräda som finns för friåkning och puder så ska du köpa en Never Summer [url=http://neversummer.com/snow/snowboards/raptor/]Raptor X[/url]. Jag köpte föregångaren Titan TX som min första bräda och visst är den lite svår att greppa i början men alla andra brädor jag testat känns som en bit plywood i jämförelse. Fartstabilitet, kantgrepp och dämpning i världsklass. Vilka andra brädfabrikanter lämnar 3 års garanti? Sen slänger du på ett par hyfsat styva [url=http://www.flux-bindings.com/en/bin/index.html]Flux[/url] bindningar. Andra bindningar är skräp i jämförelse. Never Summer har ingen agentur i Sverige, men finns att köpa billigt från [url=http://www.boardshop.pl/]Polen[/url] Jag använder Burton Ion i storlek 12 med förhållandevis smal stance och min bräda är 26,5cm i midjan och det är gott om utrymme för att ändra stancen hur man vill. Annars gör thirtytwo bra skor som många gillar. En Burtonhandlare måste ni väl ha i Skåne, de är ju vanligare än [url=[MEDIA=youtube]LmMFaUPodQ4]Volvo[/url]handlare,[/MEDIA] (glömde jag säga att de gör lika roliga brädor) Jag har inte beställt därifrån men skulle jag behöva en ny bräda skulle jag definitivt inte tveka. Det känns förstås lite riskfullt att göra en förskottsbetalning via banktransfer och det känns väldigt svårt om man inte gjort det innan. Men sidan länkas direkt från Never Summers officiella hemsida och är den officiella polska agenturen. Min erfarenhet av polacker är att de är ganska duktiga på engelska och de har utförligt beskrivit hur man går tillväga vid internationella beställningar. Polen är med i EU och därför ska det inte vara något problem i tullen. En anledning varför det är så billigt är att den Polska momsen bara är 15%. Vore jag dig så skulle jag inleda lite mail-kontakt med företaget och ta hjälp av ditt lokala bankkontor med överföringen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ännu en köpa snowboard tråd...
Tillbaka
Topp