Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Ännu en som söker boende. i åre..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="qwertq" data-source="post: 208495" data-attributes="member: 34560"><p>Ja har läst att det är flera som söker boende den senaste tiden men tänkte ändå göra en ny post för att få det mera uppmärksammat.</p><p></p><p>Är en snubbe frön Göteborg som hade tänkt bumma denna vinter i åre n, dock januari till mars/april men kan tänka mig betala hyra för även december/november om det behövs.</p><p></p><p>Är 19 år, nybliven student och jobbar hela hösten nu för att glida gött till våren.</p><p></p><p>Har du en plats över i erat boende eller känner till någon som har något att hyra ut så är jag sugen på alla alternativ. Har körkort och bil så kan tänka mig bo en bit ifrån backen. Men ju närmre deto bättre såklart.</p><p></p><p>Är ingen kräsen person.</p><p></p><p>//Tobias</p><p>tobias@eeas.no</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qwertq, post: 208495, member: 34560"] Ja har läst att det är flera som söker boende den senaste tiden men tänkte ändå göra en ny post för att få det mera uppmärksammat. Är en snubbe frön Göteborg som hade tänkt bumma denna vinter i åre n, dock januari till mars/april men kan tänka mig betala hyra för även december/november om det behövs. Är 19 år, nybliven student och jobbar hela hösten nu för att glida gött till våren. Har du en plats över i erat boende eller känner till någon som har något att hyra ut så är jag sugen på alla alternativ. Har körkort och bil så kan tänka mig bo en bit ifrån backen. Men ju närmre deto bättre såklart. Är ingen kräsen person. //Tobias tobias@eeas.no [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Ännu en som söker boende. i åre..
Tillbaka
Topp