Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ännu en till vilken board skall jag ha tråd.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sodo" data-source="post: 356595" data-attributes="member: 76664"><p>Sorry om jag nu upprepar en tråd som det finns typ 100000 av här, men jag skulle vilja ha min bräda så personlig som möjligt. </p><p></p><p>Nu är det så att till vintern skall ja uppgradera mig lite och satsa på en seriös bräda. Den "stil" jag skall åka är typ jibba, bara leka på i backen och parken, inte några stora hopp utan bara små på några meter, kommer också att försöka mig på att raila, så en rail/jibb bräda är det jag söker efter.</p><p></p><p>vilka har ni att rekommendera? Kraven är ju typ att den är lätt och mjuk.</p><p></p><p>Har kikat lite på k2 www</p><p>vad tror ni om den?</p><p></p><p>Kan ju tillägga att jag är 173 lång och väger 65. Är der 147 man skall satsa på då, om man nästa bara åker uteslutande park?</p><p></p><p>så kan jag ju tillägga att jag inte orkar med en bräda som skär fast hela tiden och som man måste räta upp då man åker fort, för min head rush gjode det hela tiden.. men den är ju inte den bästa på jorden häller.</p><p></p><p>Och om ni orkar så kan ni ju rekommendera bindingar och skor också. Har 41-42 i skostorlek och ganska smala fötter om det hjälper. </p><p></p><p>Tacksam för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sodo, post: 356595, member: 76664"] Sorry om jag nu upprepar en tråd som det finns typ 100000 av här, men jag skulle vilja ha min bräda så personlig som möjligt. Nu är det så att till vintern skall ja uppgradera mig lite och satsa på en seriös bräda. Den "stil" jag skall åka är typ jibba, bara leka på i backen och parken, inte några stora hopp utan bara små på några meter, kommer också att försöka mig på att raila, så en rail/jibb bräda är det jag söker efter. vilka har ni att rekommendera? Kraven är ju typ att den är lätt och mjuk. Har kikat lite på k2 www vad tror ni om den? Kan ju tillägga att jag är 173 lång och väger 65. Är der 147 man skall satsa på då, om man nästa bara åker uteslutande park? så kan jag ju tillägga att jag inte orkar med en bräda som skär fast hela tiden och som man måste räta upp då man åker fort, för min head rush gjode det hela tiden.. men den är ju inte den bästa på jorden häller. Och om ni orkar så kan ni ju rekommendera bindingar och skor också. Har 41-42 i skostorlek och ganska smala fötter om det hjälper. Tacksam för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ännu en till vilken board skall jag ha tråd.
Tillbaka
Topp